Date Vânzător:
Nume | ESTRADE DISTRIBUTION SRL |
Site | www.estrade.ro |
CUI | RO36968696 |
Nr. RC | J4/97/2017 |
Sediu social | Str. Mărășești nr 118, Bacău |
Punct de lucru | Calea Moinești nr. 34, Bacău |
Termenii si condițiile de mai jos au valoare contractuală între Vânzător și Utilizator / Cumpărător.
Se recomandă Utilizatorului / Cumpărătorului citirea cu atenție a Termenilor și condițiilor.
Site-ul este proprietatea Vânzătorului, iar vizitarea acestuia sau achiziționarea de produse implică acceptarea Termenilor și condițiilor de mai jos.
Vânzătorul își asumă dreptul de a modifica aceste prevederi fără altă notificare.
–
DEFINIREA TERMENILOR UTILIZAȚI
Vânzător – SC ESTRADE DISTRIBUTION SRL, cu sediul în Bacău, Str. Mărășești, Nr. 118, bl. 118, sc. D, ap. 1, Bacău, înregistrată la Registrul Comerțului cu nr. J4/97/2017, cod unic de identificare RO36968696, cont nr. RO35BRDE040SV03167000400 deschis la BRD Bacău.
Cumpărător – orice persoană fizică cu vârsta de peste 16 ani, persoană juridică sau orice entitate juridică care își face un cont pe site-ul www.estrade.ro și efectuează o comandă. Dispozițiile specifice protecției consumatorilor se vor aplica exclusiv persoanelor fizice, nu și persoanelor juridice.
Utilizator – orice persoană fizică cu vârsta de peste 16 ani, persoană juridică înregistrată pe site, care, prin crearea contului, a acceptat clauzele specifice site-ului din secțiunea “Termeni si Condiții”.
Cont – secțiunea din site formată dintr-o adresă de e-mail și o parolă care permite Cumpărătorului transmiterea comenzii și care conține informații despre acesta, istoricul său în site (comenzi, facturi fiscale etc.). Utilizatorul are responsabilitatea de a se asigura că toate informațiile introduse la crearea contului sunt corecte, complete și actualizate.
Coșul meu – secțiune din cont care permite Cumpărătorului / Utilizatorului să adauge produsele pe care dorește să le achiziționeze la momentul adăugării în coș sau la un moment ulterior.
Site – magazinul online găzduit la adresa web www.estrade.ro.
Comandă – un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător, prin care Cumpărătorul transmite Vânzătorului, prin intermediul Site-ului, intenția sa de a cumpăra produse de pe site.
Bunuri/Produse – orice produs prezentat pe site, inclusiv produsele menționate în comandă, care urmează a fi furnizate de către Vânzător, Cumpărătorului .
Comunicări Comerciale – orice tip de mesaj trimis (e-mail / SMS / apel telefonic etc.) conținând informații generale și tematice, informații cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ați achiziționat, oferte sau promoții, precum și alte comunicări comerciale cum ar fi oferte speciale, cercetări de piață și sondaje de opinie.
Tranzacție – încasarea sau rambursarea unei sume rezultată din vânzarea unui produs către Estrade Distribution Cumpărătorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de către Vânzător, indiferent de modalitatea de livrare.
–
POLITICA DE VÂNZARE ONLINE
Prin înregistrarea unei comenzi pe site, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (e-mail, apel telefonic etc.) prin care Vânzătorul își desfășoară operațiunile comerciale.
Pentru motive justificate, ne rezervăm dreptul de a restricționa accesul Utilizatorilor / Cumpărătorilor în vederea efectuării unei comenzi și /sau la anumite modalități de plată acceptate, în cazul în care considerăm că, în baza comportamentului sau a activității lor pe site, acțiunile acestora ar putea prejudicia în vreun fel Estrade Distribution, fără nicio notificare prealabilă. În oricare dintre aceste cazuri, Utilizatorii /Cumpărătorii ne pot contacta telefonic sau pe email, pentru a fi informați cu privire la motivele care au condus la aplicarea măsurilor descrise mai sus.
Ne rezervăm dreptul de a modifica prețurile ca urmare a schimbării cursului de schimb valutar sau a altor situații. Din momentul în care Vânzătorul a confirmat comanda Cumpărătorului, prețurile nu mai pot fi schimbate.
Toate informațiile folosite pentru descrierea produselor disponibile pe site (texte, imagini, prezentări) nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare. Din cauza ecranelor dispozitivelor electronice (PC, Laptop, Tableta, Telefon) si a setărilor acestora, vă rugăm să rețineți că pot exista diferențe de nuanțe între culorile produselor expuse pe site și produsele în sine.
Vânzătorul poate publica pe site informații despre produse și/sau promoții practicate de către acesta, într-o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil.
În cazul plăților online, Vânzătorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumpărător, incluzând, dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de valuta inițială. Responsabilitatea pentru această acțiune o poartă numai Cumpărătorul.
–
CUM COMAND
Cumpărătorul poate efectua comenzi pe site, prin adăugarea produselor în coșul de cumpărături, urmând a finaliza comanda efectuând plata prin una dintre modalitățile de plată disponibile. Un produs adăugat în coșul de cumpărături este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc pentru acesta. Adăugarea unui produs în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării comenzii, nu atrage după sine înregistrarea acesteia, implicit nici rezervarea automată a produsului.
Prin finalizarea comenzii, Cumpărătorul a luat la cunoștință că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte și complete la data plasării comenzii.
Vânzătorul poate anula comanda efectuată de Cumpărător, în urma unei notificări prealabile adresate Cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:
– neacceptarea de către banca emitentă a cardului Cumpărătorului, a tranzacției, în cazul plății online;
– invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de Estrade Distribution, în cazul plății online;
– datele furnizate de către Cumpărător, pe site sunt incomplete si/sau incorecte;
În cazul în care un produs comandat de către Cumpărător, nu poate fi livrat de către Vânzător, acesta din urmă va informa Cumpărătorul asupra acestui fapt și va returna în contul Cumpărătorului contravaloarea produsului în termen de maxim 7 zile de la data la care Vânzătorul a fost informat și a luat la cunoștință acest fapt.
–
LIVRARE ȘI PLĂȚI
Facturarea si Plata Bunurilor
Prețurile bunurilor afișate pe site-ului www.estrade.ro includ T.V.A (19% si 9%)
Prețurile nu includ cheltuielile de livrare, cu excepția cazurilor în care se specifica acest lucru pe pagina produsului, la momentul finalizării comenzii sau, după caz, în cadrul diverselor campanii limitate în timp, organizate de Vânzător.
Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în fiecare comandă.
Vânzătorul va emite către Cumpărător o factură pentru Bunurile livrate, obligația Cumpărătorului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare.
Prin trimiterea Comenzii, Cumpărătorul își exprimă acordul să primească facturile în format electronic prin adăugarea acestora de către ESTRADE DISTRIBUTION în Contul sau prin intermediul poștei electronice, la adresa de e-mail menționată în Contul său.
Modalitățile de plată acceptate sunt:
Plata Ramburs Numerar – Veți plăti cu numerar în momentul primirii produselor comandate, direct către agentul firmei de curierat, acesta urmând să vă emită chitanța aferenta încasării, în limita a 5000 lei.
Plata cu cardul online
Nu se percep comisioane pentru plățile cu cardul (și nici prin celelalte modalități de plată). Puteți folosi carduri bancare de debit sau de credit. Atunci când plasați comanda, dacă alegeți această modalitate de plata, veți fi redirecționat către pagina procesatorului de plăți online, unde va trebui să introduceți datele cardului dvs.
Procesarea plății cu cardul este securizată la cele mai înalte standarde de securitate. Noi nu avem acces și nu păstrăm datele cardului dvs.
Cardurile bancare Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron și MasterCard/ Maestro) sunt procesate folosind sistemul 3-D Secure. Acest sistem asigură în primul rând că nicio informație legată de cardul dumneavoastră nu este transferată sau stocată, la niciun moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plăți, aceste date fiind direct introduse în sistemele Visa si MasterCard.
În cazul plăților online folosind cardurile bancare, securitatea și validitatea autentificării cardurilor va fi confirmată de procesatorul de plăți electronice. Tranzacțiile se realizează exclusiv prin sistemele informatice ale procesatorului online, în condiții de maximă securitate. Nicio informație legată de cardul Cumpărătorului nu va fi stocată pe serverele Vânzătorului.
Livrarea Bunurilor
Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a bunurilor și transmiterea documentelor însoțitoare. Prețul final plătit de Cumpărător este format din prețul produsului și cheltuielile de expediere. Acest preț va fi afișat în pagina finală de confirmare a comenzii.
Vânzătorul se obligă să expedieze Cumpărătorului produsele cuprinse în comanda acceptată, în sistem de curierat, la o adresă de livrare de pe teritoriul României, respectând datele și termenele de livrare stabilite în momentul acceptării comenzii.
Proprietatea asupra bunurilor va fi transferată în momentul efectuării livrării acestora la adresa indicată (prin semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire a facturii fiscale în cazul livrărilor efectuate direct de Vânzător) și a efectuării integrale a plății aferente.
Costul livrării vă este calculat și prezentat înainte să plasați comanda, în pagina Finalizare Comandă, după ce precizați exact adresa de livrare.
Modalități de livrare
Prin curier, cu livrare în 24-48 ore.
Prin easybox, cu o limită de maximum 3 produse. Pentru comenzi mai mari, vă rugăm să optați pentru livrarea prin curier.
Termen de livrare
Termenul de livrare variază între 1 și 7 zile lucrătoare, din momentul primirii comenzii, în funcție de produsul comandat.
Nu se fac livrări sâmbăta și duminica și în zilele de sărbători legale.
Destinații de livrare
Produsele se expediază doar pe teritoriul României.
–
GARANȚII ȘI RECLAMAȚII
ESTRADE DISTRIBUTION SRL asigură și garantează conformitatea produselor achiziționate, precum și eventualele vicii ascunse, declarând pe propria răspundere că produsele comercializate nu pun în pericol viața, sănătatea, securitatea muncii și nu produc un impact negativ asupra mediului.
Produsele cumpărate prin intermediul site-ului beneficiază de o perioadă de garanție caracteristică, specificată pe site, în pagina produsului.
Reclamații:
Vă rugam ca, înainte de folosire, să verificați toate produsele cumpărate, să citiți cu atenție instrucțiunile de utilizare ale fiecărui produs în parte.
Verificați produsele achiziționate de eventuale defecte vizibile.
Reclamațiile primite după ce produsul a fost folosit nu se iau în considerare.
Dacă produsele cumpărate prezintă defecte de fabricație, returnați-le împreună cu ambalajul lor original.
Produsele cu defecte de fabricație constatate de Vânzător vor fi înlocuite sau Cumpărătorului îi vor fi returnați banii pe produsele defecte.
Înainte de folosire citiți cu atenție etichetele produselor (cu instrucțiuni de folosire) și păstrați-le în eventualitatea unei reclamații, dar și pentru a ști cum să curățați și să întrețineți produsul pe viitor.
–
POLITICA DE RETURNARE
Produsele achiziționate se pot returna conform O.G. 130/2000. Acestea se pot returna, în ambalajul original și în aceeași stare în care au fost recepționate, în termen de 14 zile de la primirea acestora fără penalități și fără invocarea vreunui motiv.
Contravaloarea produselor returnate se va plăti în termen de maxim 14 de zile de la returnarea acestora, prin virament bancar.
Condiții Retur Produse:
Marfa este întreagă, curată, în ambalaj original intact (fără urme de murdărie, scotch, înțepături, rupturi, zgârieturi etc) și nu a expirat între timp.
Condiții Retur in Service – GARANTIE:
Pentru ca aparatura medicală să poată beneficia de garanție, este obligatorie prezentarea facturii și a Certificatului de garanție. Produsul va fi însoțit de toate accesoriile cu care s-a achiziționat și livrat.
Produsul reclamat trebuie să conțină toate elementele necesare identificării, înscrise pe documentul de achiziție, pe etichetă, ambalaj sau marcate direct pe acesta( lot/ serie etc).
În cazul în care produsele sunt trimise în service, este recomandat (dar nu obligatoriu) a se trimite în ambalajul original, acestea nu trebuie sa aibă urme de spărturi sau lovituri.
Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primire, este recomandata recepția în fața transportatorului sau refuzul coletului.
Coletul trebuie fotografiat și se întocmește proces verbal, menționând starea coletului din momentul livrării.
În cazul în care se utilizează un transportator contractat de către consumator, riscul este transferat în momentul livrării produselor către transportator.
Garanția produsului nu acoperă următoarele situații:
- Defectele cauzate de utilizarea defectuoasă
- Deteriorări termice, mecanice și plastice ale produsului datorate accidentelor, vibrațiilor, intemperiilor, neglijenței în utilizare sau a altor factori, independent de Producător
- Utilizarea produsului în condiții neadecvate ( ex. tensiune de alimentare necorespunzătoare, acțiuni ale substanțelor chimice, noxe, fum, praf sau umiditate etc)
- Utilizarea produsului în aplicații ce necesită performanțe și calități , altele decât cele oferite de clasa și scopul pentru care acest produs este destinat sau în afara specificațiilor sale tehnice
- Nerespectarea instrucțiunilor de utilizare sau instalare prevăzute în manualul produsului
- Utilizarea de baterii, surse de alimentare sau accesorii, altele decât cele produse, aprobate sau recomandate de către Producător
- Schimbarea stării originale a produsului prin intervenții neautorizate
- Pierderea sau deteriorarea certificatului de garanție
Perioada de garanție se prelungește automat cu durata de reținere a produsului la Furnizor pentru procedurile de service justificate si aprobate.
Trimiteți coletul pe următoarea adresă:
ESTRADE DISTRIBUTION SRL
Calea Moinești nr. 34
Bacău, România